ראה"מ במשרד החינוך: "בשבועיים הקרובים המשימה לחסן ולהגן על הילדים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ במשרד החינוך: "בשבועיים הקרובים המשימה לחסן ולהגן על הילדים"

    ראש הממשלה השתתף בקבלת הפנים החגיגית לסגן שרת החינוך החדש ולמנכלי"ת החדשה במשרד החינוך. בנט פנה למנהלי המחוזות והבהיר כי המשימה העיקרית המיידית היא לחסן את כל ילדי ישראל

    צילום: חיים צח לעמ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פיטורי מנכ"ל משרד החינוך בשל חילוקי דעות קשים על חיסוני הילדים בבתי הספר להם מתנגדת שרת החינוך, כעדותו של המנכ"ל. היום (שני) נערך קבלת פנים לסגן השרה החדש מאיר יצחק הלוי ולמנכלי"ת המשרד החדשה דלית שטאובר, בהשתתפות ראש הממשלה נפתלי בנט והשרה יפעת שאשא ביטון במשרד החינוך בירושלים.

    ראש הממשלה ושרת החינוך שוחחו עם מנהלי האגפים והמחוזות על היערכות המשרד להמשך הטיפול בנגיף הקורונה וכן על מאמץ ההתחסנות הלאומי, בתוך כך במערכת החינוך.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר בישיבה: "בשבועיים הקרובים המשימה הלאומית העיקרית של מדינת ישראל, של ממשלת ישראל ושל מערכת החינוך – היא לחסן ולהגן על ילדי ישראל במהירות לפני הגעת עיקר גל האומיקרון. לחסן את ילדי ישראל, להגן עליהם לפני שהגל מגיע. אחר כך יהיו משימות נוספות".

    ראש הממשלה הבהיר, "אני אומר בצורה הכי ברורה: אני מצפה מכל מנהלת או מנהל מחוז, מכל מפקח או מפקחת, כל מנהל בית ספר או מנהלת, כל מורה או מורה, שיבינו שבשבועיים הקרובים זאת המשימה העליונה, יותר מכל המשימות האחרות".

     



    0 תגובות